Zasady obsługi klienta w krośnieńskich urzędach

Zasady obsługi klienta w krośnieńskich urzędach

Od 30 września w Urzędzie Miasta Krosna obowiązują bardziej zaostrzone zasady obsługi ilości petentów. Urzędnicy proszą, aby ograniczyć do minimum załatwianie spraw administracyjnych osobiście w Urzędzie Miasta Krosna. Rekomenduje się skorzystanie z możliwości załatwiania spraw przez Internet – mailowo, przez ePUAP lub telefonicznie.
 
Strony pomocne w załatwieniu wielu spraw to:

Poradniki interesanta Urzędu Miasta Krosna dostępne są na naszej stronie internetowej – PRZEJDŹ DO PORADNIKA.

Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania z zakresu obsługi interesantów.

Przy wejściu do budynków naszym klientom będzie mierzona temperatura. Osoby z widocznymi objawami chorobowymi nie będą obsługiwane do odwołania. Aby załatwić sprawę należy upoważnić inną, zdrową osobę.

Wszystkie osoby wchodzące do budynków Urzędu Miasta Krosna zobowiązane są do zakrywania, przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego, o którym mowa w art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110, 284, 568, 695 i 1087), ust i nosa.

Korespondencję w formie tradycyjnej można składać:

  • w budynku urzędu przy ul. Lwowskiej 28a do „skrzynki podawczej”
  • w budynku urzędu przy ul. Staszica 2 do „skrzynki podawczej” – wejście od Placu Konstytucji 3 Maja.

Aby otrzymać potwierdzenie złożenia dokumentu należy:

  • podać adres email na piśmie lub kopercie wraz ze wskazaniem zamiaru uzyskania potwierdzenia wpływu pisma do urzędu, na który pracownik urzędu prześle potwierdzenie lub
  • złożyć pismo na stanowisku Kancelarii Ogólnej gdzie pracownik potwierdzi złożenie pisma.